Uudet ominaisuudet

Uusia päivityksiä ja parannuksia Nordhealth-palveluun

Uudet ominaisuudet
  • 2. heinäkuuta 2024

    Asiakkaalle sähköpostitse toimitettava vahvistusviesti on tietosuojasyistä pelkistetty.

    Sähköpostilla ei toimiteta luottamuksellisia tietoja

    Tietosuojasyistä Nordhealth-palvelun vahvistusviesti on pelkistetty, eikä siinä esitetä henkilötietoja tai varattavan palvelun nimeä. Viestissä on painike, jota klikkaamalla asiakas voi kirjautua sisään verkkopankkitunnuksilla ja nähdä varauksen tarkemmat tiedot.

    Yrityksen nimi näkyviin vahvistusviestiin

    Oletusarvoisesti yrityksen nimeä ei näytetä ajanvarauksen vahvistusviestissä. Yritys voi kuitenkin halutessaan lisätä toimipisteen nimen viestiin palvelun asetusten kautta. Tietosuojasyiden vuoksi suosittelemme pitämään viestin pelkistettynä, mutta tarvittaessa yritys voi oman harkintansa perusteella lisätä yrityksen nimen näkyviin vahvistusviestiin.

    Haluatko lisätietoja tai onko sinulla kysyttävää? Lähetä meille viesti!

  • 17. kesäkuuta 2024

    Käännä profiilisi kuvaustekstit automaattisesti ruotsiksi ja englanniksi!

    Miksi profiilitekstit kannattaa kääntää vieraille kielille?

    Nordhealth-palvelu on tarjolla kolmella eri kielellä: suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Kääntämällä profiilitekstin näille kolmelle kielelle tarjoat asiakkaillesi parasta mahdollista palvelua ja tavoitat mahdollisesti vieraskielisiä asiakkaita, jotka eivät muuten löytäisi luoksesi. Kieliversiot auttavat myös profiiliasi nousemaan hakutuloksissa korkeammalle.

    Kuinka kielikäännökset tehdään?

    Kirjaudu palveluun, siirry profiilin muokkausnäkymään ja muokkaa kuvaustekstiä. Tekstikentän alta löytyvillä painikkeilla pääset lisäämään kielikäännökset ja käyttämään tekoälypohjaista työkalua, joka tekee käännöksen puolestasi.

  • 6. kesäkuuta 2024

    Puolesta asiointi mahdollistaa ajan varaamisen esimerkiksi lapselle.

    Mitä puolesta asiointi tarkoittaa?

    Nordhealth-palvelu hyödyntää ajanvarauksessa vahvaa tunnistusta ja ajan varaamiseen tarvitaan mobiilivarmenne tai verkkopankkitunnukset, joita lapsilla ei yleensä ole käytössä. Puolesta asioinnin toiminnallisuus ratkaisee tämän ongelman ja mahdollistaa ajan varaamisen toisen henkilön puolesta.

    Kuinka ominaisuus otetaan käyttöön?

    Kirjaudu yritysprofiiliin ja aktivoi palvelu käyttöön Asetukset-sivun kautta. Aktivoinnin yhteydessä pääset tutustumaan palvelun käyttöön liittyviin ehtoihin, joita yrityksesi tulee sitoutua noudattamaan. Nordhealth toimii välitoimijana yrityksesi ja Suomi.fi -palvelun välissä ja saat palvelun käyttöön kauttamme vaivattomasti.

  • 14. toukokuuta 2024

    Parempaa näkyvyyttä Nordhealth-palvelussa profiilivideon avulla.

    Mikä on profiilivideo?

    Profiilivideo on esittelyvideo, joka parantaa asiantuntijan näkyvyyttä Nordhealth.fi-palvelussa. Videon avulla voit esitellä ammattitaitoasi tehokkaammin ja lisätä luottamusta potentiaalisiin asiakkaisiin.

    Mitä hyötyä profiilivideosta on?

    Asiantuntijat, jotka lisäävät profiiliinsa videon, nousevat hakutuloksissa kärkeen ja saavat maksutonta lisänäkyvyyttä. Profiilivideo parantaa myös näkyvyyttä Googlessa, houkutellen enemmän kävijöitä profiiliisi. Profiilivideon avulla asiakas pääsee tutustumaan sinuun paremmin palvelun kautta. Tämä johtaa todennäköisemmin siihen, että uusi asiakas varaa ajan juuri sinulta.

    Tutustu ohjeisiin ja katso miltä video voi profiilissasi näyttää.